Vanavond

Ik heb lang getwijfeld, er stond een ander postje ingepland. Meer geneut, dingen die me de voorbije dagen bezig hielden, soms nog steeds wat...

Ik heb lang getwijfeld, er stond een ander postje ingepland. Meer geneut, dingen die me de voorbije dagen bezig hielden, soms nog steeds wat sluimeren. Maar ik besef ook dat ik niet kan klagen, er zijn ergere dingen. Ik heb mijn moed weer wat samengeraapt, het is nog verre van oké, maar ik kan er wel mee verder. Dus laat ik het laatste project van de naailessen maar op u los: mijn pyjamavest.


















Het werd een race tegen de tijd. Ik ben vorige week twee keer naar de naailes geweest, tot groot protest van mijn voet. Maar het is gelukt. Het zijn uiteindelijk andere knopen geworden, omdat de knoopsgaten kleiner uit vielen, maar als ik jullie dat niet verteld heb, hadden jullie het ook niet geweten. De mouwen hebben twee kleine plooitjes, op dezelfde plaats. Niet zoals het hoort maar ze storen me niet. Ik heb het vestje ook al getest, al ben ik niet zo een fan van pyjamavesten, geef mij maar een topje of niks eigenlijk. Het stofje komt van bij de Zweden, voelt een beetje stug maar misschien betert dat wel bij het wassen. En vanavond haal ik mijn diploma op, een glaasje wijn op de speelplaats en wat kletsen.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Dit pyamavestje mag er zijn! De kraag heeft pit en de knoopjes vind ik ook speciaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb de knoopjes gevonden bij Artevelde, slechts 10ct en meteen ook in een ander kleur gekocht

    BeantwoordenVerwijderen