Work in progress - WIP

En dus heb ik het weekend maar wat anders ingevuld, wat zielig zitten doen met een serie en mijn breiwerk. Het heeft in elk geval resultaat ...

En dus heb ik het weekend maar wat anders ingevuld, wat zielig zitten doen met een serie en mijn breiwerk. Het heeft in elk geval resultaat opgeleverd, nog enkel de mouwen, zou je kunnen denken. Ik heb mijn twijfels, in het Engels heet het "positive ease" geen idee van de vertaling, maar ik ben lijk toch iets minder positief. Toch maar uithalen?




They call it positive ease, but I'm not so sure what's so positive about it?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Arme Patricia, wat kijk je sip op de foto's ! Heb je al je negatieve emoties mee ingebreid in dit werkje dan ? Mij lijkt het echt wel nog te redden : heb je het al geblokt ? Of eens - voorzichtig - uitgestoomd ? Het hangt wat langer achteraan dan vooraan, misschien is je halsboord wat te slap ? In elk geval : wacht nog even met uithalen. Als je zelf weer wat vrolijker bent (als die vloer er helemaal ligt) kijk je er vast anders tegenaan. Het kleur staat je zeker goed ! Past bij je leuke rode schoentjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was inderdaad niet echt gelukkig met het resultaat, de kleur is fantastisch en op zich vind ik het model wel leuk, het is de bedoeling dat het langs achter wat langer uitvalt. Het is de sweet vanilla tunic van 100% rain. Wat mij betreft had het zelfs wat langer mogen uitvallen, het is vooral dat het op mijn rug zo wijd valt. En nee, nog niet geblokt, maar wordt het dan niet nog wijder? Ik heb ondertussen gezien dat mijn steekverhouding ook wat slordiger is geworden bij het breien.

    BeantwoordenVerwijderen