Giveaway bij een ander

Ik kijk met verbazing en een tikkeltje jaloezie naar de blogberichten over verbouwingen, bij Josie en Mamasha om er maar twee te noemen. I...

Ik kijk met verbazing en een tikkeltje jaloezie naar de blogberichten over verbouwingen, bij Josie en Mamasha om er maar twee te noemen. Ik moet hard lachen met de beschrijving bij Marie en dan zucht ik eens diep.

Als alles goed gaat, zijn ze vanmorgen gestart met de chape en de vloer. Ik typ dit berichtje op voorhand, dus geen idee of ze het ook gedaan hebben. Maar tegen dat u het leest weet ik het wel. En veel meer valt daar ook niet bij te vertellen bij deze bakstenen-update die er geen is. Maar gisteren viel mijn oog op een leuk bericht in mijn reader: de maandelijkse giveaway bij Melissa Millis is er eentje die me doet dromen. Een nieuw huisnummer, dat heb ik nog nodig. Als die 50 een 55 zou zijn, direct! Maar ook in het groen zijn ze wel mooi...

You Might Also Like

1 reacties

  1. 50% kans dat het niet gebeurd is? Ge moet gewoon denken aan de dag dat het klaar zal zijn! Een mens moet zijn portie stof slikken om zijn hemel te verdien! Eens het gedaan is, die verbouwingen, dan valt dat allemaal wel mee!

    BeantwoordenVerwijderen