Count your blessings

Ik blijf wat verloren lopen, ik kan het niet goed benoemen, ja er zijn dingen die het kunnen uitleggen, verbouwingen lopen wat vertraging op...

Ik blijf wat verloren lopen, ik kan het niet goed benoemen, ja er zijn dingen die het kunnen uitleggen, verbouwingen lopen wat vertraging op (is normaal, zegt iedereen dan), een jaar geleden stierf mijn grootmoeder, mijn grootvader doet zijn best om de draad op te pakken, het werk loopt vierkant, de opdrachten gaan alle kanten op, de sfeer zit onder nul, maar ik weet niet. Er is niet echt ƩƩn iets waar ik de schuld bij kan leggen en op zich kan ik alles ook wel relativeren. Het sluimert wat, dat gevoel van onbehagen en mƩcontentement. Hoog tijd om een lijstje op te maken, zou je kunnen denken,

1. een weekje docville in het vooruitzicht, met een grappige Men who swim gisteren over een mannenzwemploeg synchroon zwemmen en de geruststelling dat alles beter gaat vanaf je 40ste, gedaan met de onrust, enkel nog genieten
2. Boardwalk empire: alles is goed gekomen met Margaret en Nucky.
3. begrip van veel kanten, maar vooral van mijn Lief
4. ik ben pistolets gaan halen met de auto, slecht voor het milieu, ja.
5. ik probeer het negatieve gevoel om te buigen in iets creatief, zo rolden hier de voorbije twee weekends telkens een rokje van de naaimachine, laat ik daar maar eens over bloggen.

You Might Also Like

1 reacties

  1. ja, er zijn zo van die momenten dat alles 'vierkant' lijkt te draaien! Wij zeggen dan: alles zal wel in zijn plooi vallen! leuke woordspeling hƩ, 'in zijn plooi vallen', dat is wat dus gebeurde met jouw rokjes en laat die creaties maar van de naaimachine 'rollen' ;)))

    BeantwoordenVerwijderen