Uustakker

Uustakker, waar is de tijd? Het leek gisteren dat ik de bus nam om te gaan werken in de haven. Overstappen moest in Uustakker, waar hanen en...

Uustakker, waar is de tijd? Het leek gisteren dat ik de bus nam om te gaan werken in de haven. Overstappen moest in Uustakker, waar hanen en kippen rond de kiosk op het plein paraderen. Ik heb nog steeds schrik van dat pluimvee. Maar ik herkende zo de route. Oh, en die keer dat we te voet moesten gaan omdat niemand de belbus besteld had. Ik op hoge hakken, waar zij, twee Turkse meisjes serieus van onder de indruk waren. "Zo snel dat jij daarop kan stappen". Misschien waren het wel die botten die ik kocht op mijn sollicitatietest van wat ik als mijn eerste echte job beschouw, al dacht ik dat ik toen al de fiets ingeruild had voor de bus. Oh, en dat de ene de andere zo Vlaams vond omdat ze naar Thuis keek, gieren...

You Might Also Like

0 reacties