Rokjeswijf

"En kun je daar een rokje mee maken?" Echt waar, ik schrok zelf toen ik het mezelf hoorde vragen bij Julija . Ik denk dat het eers...

"En kun je daar een rokje mee maken?" Echt waar, ik schrok zelf toen ik het mezelf hoorde vragen bij Julija. Ik denk dat het eerste exemplaar toen net klaar was en daar stond ik al weer. Als een verslaafde te wachten op haar dosis. Ik had hun boekjesplank al verslonden en stond serieus in dubio.

"En worden hier rokjes mee gemaakt?" Volgens de verkoopster hadden er al mensen er gekocht voor een rokje en anders heb ik er straks wel een exemplaar in. In mijn aquarium.

Ze leerde me ook een truk om de hoeveelheid te bepalen, twee keer keer de lengte. En nu vraag ik me af waarom een verkoopster me zei dat je met een meter wel een a-lijntje kan maken. Een kortje? Of geen rekening houden met de richting van de stof?

You Might Also Like

3 reacties

  1. tja, ik zou zo denken: een prachtstofje om om te toveren in een zwemshort! spetter, spetter, spetter.... geeft wel een vakantiegevoel, niet? hihihi ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, dat is niet moeilijk hé. De meeste stofjes in Julia's shop zijn maar 110 breed en dan heb je idd twee keer de lengte nodig, want je krijgt maar één pand uit die breedte. Ik heb had hier echter een stofke liggen van 1 meter, breedte 1,5 meter. Daar kan je dus twee panden naast mekaar knippen. Dan heb je dus nog stof over. Waar ik dan een rokske voor mijn dochter uit kan maken.
    Ik klink al gelijk een echte, hé!
    Mooi stofje, doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een super tip en al meteen toegepast op etsy

    BeantwoordenVerwijderen