nieuw en onwennig

Ik schrijf al een tijdje voor Gentblogt , we zoeken trouwens nog mensen en ik vind dat leuk. Heel leuk, al kruipt er veel werk in en kunnen...

Ik schrijf al een tijdje voor Gentblogt, we zoeken trouwens nog mensen en ik vind dat leuk. Heel leuk, al kruipt er veel werk in en kunnen reacties ook wel eens tegenvallen. Maar het was via Gentblogt dat de mensen van Bernina me vonden. Ze zochten ook nog mensen en vroegen of ik dat misschien zou zien zitten. Al bij al moest ik niet lang twijfelen, zolang er maar tijd genoeg voor Gentblogt overblijft en andere leuke dingen natuurlijk.

Nieuw en onwennig, en ik meen dat keihard. Het voelt een beetje als de eerste schooldag, ben ik wel goed genoeg? Maar ik heb er enorm veel zin in. Als ik hier op mijn blogje wat getreuzeld heb om dingen te laten zien, dan heeft dat alles te maken met mijn nieuwe plekje.


En heel eerlijk, ik heb ook wel lang gedaan over die rokjes. Lang als in hier en daar een uur over verschillende weken gespreid. Ik zal natuurlijk nog altijd hier vertellen waar ik mee bezig ben, maar het kan wel dat de volledige uitleg uiteindelijk daar te lezen zal zijn. Ik moet er nog eens over nadenken en goed afspreken. Maar ik ben vastbesloten om een echt ijverig wijf te worden

You Might Also Like

1 reacties