Lente en het wijf wordt wakker

En het wijf wil schoenen. Niet die van het vrouwenboekske, die een dag later enkel nog in wit beschikbaar waren en eigenlijk ook niet zo lek...

En het wijf wil schoenen. Niet die van het vrouwenboekske, die een dag later enkel nog in wit beschikbaar waren en eigenlijk ook niet zo lekker zaten in mijn maat. Maar wel heerlijke zomerschoenen, klompjes misschien met een vintage touch en toch vrouwelijk, zoals ik er tegenwoordig te veel in mijn blogreader tegenkom. Maar misschien win ik die wel. Gimmicks van Blowfish via Sometimessweet bijvoorbeeld.



En het wijf wil een sjakosj. Ah ja, een mooie met veel plaats en zakjes zoals deze bij Eloleo en als ik niet win maar er wordt een naam gekozen dan komt er ook een tutorial en probeer ik het gewoon zelf. Ha, een win-win op alle vlak.

You Might Also Like

0 reacties