Bekentenis

Ik durf al eens iets bestellen op het internet en achteraf vergeten dat ik het besteld heb. Dat heb je natuurlijk met leveringstermijnen van...

Ik durf al eens iets bestellen op het internet en achteraf vergeten dat ik het besteld heb. Dat heb je natuurlijk met leveringstermijnen van een paar weken. Deze reeks ritsen bestelde ik via Etsy (en ondertussen heb ik al een goedkopere leverancier op hetzelfde netwerk gevonden). Het leuke was dat je zelf de kleurtjes mag samenstellen, veel rood in mijn geval.



En ook hier was ik het een beetje vergeten, of toch niet echt. Ik wist dat ik Skirts à la carte besteld had en iets erbij voor gratis verzendingskosten bij Yesasia. Alleen wat dat iets erbij was, wist ik niet meer goed, maar het was een opluchting want bij Julija had ik serieus in de twijfel gestaan en nu zat het gewoon in de bus. De skirts à la carte vallen een beetje tegen bij zoveel leuke kleedjes.

You Might Also Like

0 reacties