Het was krokusvakantie

Tja, ik denk dat het verhaal zo begint. Het was krokusvakantie, ten huize Nobutterfly ook wel gekend als de helse week . Er was geen naailes...

Tja, ik denk dat het verhaal zo begint. Het was krokusvakantie, ten huize Nobutterfly ook wel gekend als de helse week. Er was geen naailes die week en dat was niet eens een drama. Ik had nog stoer voor de vakantie gezegd dat ik niet met de hand ging zitten naaien als er een machine stond. Dat met de hand naaien zou ik wel in de vakantie doen, het werd patronen tekenen en meten in de plaats. En je raadt het al, de vakantie voorbij en de naad nog niet genaaid. Het werd dus een karweitje voor op de trein.



Ook de foto's werden op de trein genomen en zijn dus een beetje wazig. Ik heb de tas nu al een paar keer over en weer meegenomen en er zijn een paar twijfels. Ik vrees dat ze wat te groot is om handig te zijn. Ik vrees vooral dat ik er te veel ga in steken en dat die linten dat niet gaan kunnen dragen. Ik ben wel trots op het lange lint en hoe ik dat grijze ding van een tas van een studiedag gerecupereerd heb. Ik weet ook wel dat het nu iets minder mooi afgewerkt zal zijn en dat dat punten zal kosten. Idem voor de handvaten waarvan er eentje een beetje uit de pas staat. Het heeft me wel drie dagen gekost voor ik het zag.



Enfin, we zien wel wat ze er in de naailes van zeggen, de eerste week is het al niet gelukt om te gaan, met dank aan een kraan op de spoorweg.

You Might Also Like

0 reacties