vorige donderdag

In de één of andere krant las ik deze morgen de volgende kop: "Frietrevolutie is slecht voor ons imago". Ik kon de rest van het ar...

In de één of andere krant las ik deze morgen de volgende kop: "Frietrevolutie is slecht voor ons imago". Ik kon de rest van het artikel niet lezen, het was niet mijn krant en ik was nog wakker aan het worden. Alleen vraag ik me af of het niet de zaken op zijn kop zijn: is het niet slecht voor ons imago om nog geen regering te hebben in de plaats? En durf niet te beweren dat alles toch werkt, vraag maar eens aan wie vandaag probeert om een lening te krijgen wat de bank zegt...

Ik ben donderdagavond een kijkje gaan nemen in Gent, nogal vroeg op de avond. Jezus leerde ons dat allez huppe een internationaal begrip is. En er was poëzie: Qui dit gouvernement, qui dort.... En dat Weltmeister toch wel mooi klinkt. En dat ik vaker in het Trefpunt iets moet gaan drinken en dat een beetje feest soms toch wel beter is.

You Might Also Like

0 reacties