Nothing but a number?

Ik ben een luistervink, zeker als ik alleen aan het eten ben, dan durf ik wel eens mee luisteren bij mijn buren. Onopvallend. En omdat er al...

Ik ben een luistervink, zeker als ik alleen aan het eten ben, dan durf ik wel eens mee luisteren bij mijn buren. Onopvallend. En omdat er altijd wel flarden zijn die ik niet hoor, vul ik die dan maar zelf in.

"Het is geen misse, maar ik ben daar niet verliefd op ofzo. Hij heeft mijn kop zotgemaakt, anders zag ik haar nog zoals voordien, maar nu vraag ik me wel af of ze echt gevoelens voor me heeft of enkel uit is op sex." Hij doet het klinken als iets wat hij wel leuk zou vinden.

"Ik vind het wel erg voor haar, getrouwd en twee kinderen. Het gaat duidelijk niet goed." Zij haalt haar schouders op, haar zal het niet overkomen. Ik zie het haar denken, aan haar rug, jawel. Dat koppige trekje om de lippen.

"Goh, 34 of 35 ofzo", antwoordt hij op haar vraag. Ik zie ze nog koppiger worden. "Allez een vrouw van 10 jaar ouder dan jij bent. Het is misschien haar midlifecrisis." Ze haalt haar schouders op.

"Hij zegt dat ik er gewoon eens over moet gaan, maar zo ben ik niet eigenlijk. Ik moet er ook nog mee samenwerken." Ze maakt een afwerend gebaar, dit wil ze niet horen, te veel mannenpraat.

"Allez, ik zag die wat als mijn moeder, niet echt, maar zo wel in de werkcontext. Ze werkt er al langer enzo."

You Might Also Like

0 reacties