Frustrerend

Ik weet niet hoe het komt maar het lukt niet zo goed meer die truien. De Cadence was al niet meteen zoals het patroon het bedoeld had, maar...

Ik weet niet hoe het komt maar het lukt niet zo goed meer die truien. De Cadence was al niet meteen zoals het patroon het bedoeld had, maar ik dacht dat het wel ging lukken, maar nu ik die trui een paar keer heb aangehad, zakt de rug toch echt wel ver door. Ik zou nog kunnen proberen met een elastiekje maar ik denk dat er weinig anders op zit dat uit te trekken en te herbeginnen. Hetzelfde lot is ook die rode trui van vorige winter (of eigenlijk maart van dit jaar) beschoren. Ik heb het geprobeerd, maar heel eerlijk past het niet echt. En nu er nog een paar kilo's af gegaan, valt het nog meer op. Ik kan hem wegmoffelen in mijn kast, maar eigenlijk kan ik beter de wol recupereren en iets nieuws proberen of misschien hetzelfde?

You Might Also Like

0 reacties