Diamonds are a girl's best friend

Het is een cliché waar ik zo mijn twijfels over heb, maar ik twijfelde niet toen ik de nieuwe knitty zag. Amper uit en ik wist al wat ik gi...

Het is een cliché waar ik zo mijn twijfels over heb, maar ik twijfelde niet toen ik de nieuwe knitty zag. Amper uit en ik wist al wat ik ging opzetten en met welke wol. Ik was het 17de project op Ravelry, ondertussen zijn er 28 en is er al eentje af. Ik doe lustig verder, het is ideaal om op de trein de tijd weg te breien zonder al te veel te moeten denken en het gaat vooruit. Toen de diamanten af waren sloop dit zinnetje spontaan in mijn gedachten, ik zou een foto tonen, maar het lukt nog steeds niet, dus kan ik ook niet de mouwtjes tonen van dat andere bijna vergeten project, maar ter compensatie heb ik een leutig deuntje. Ideaal om het weekend goed in te zetten...

You Might Also Like

0 reacties