To smurf or not to smurf

For English, scroll down Ik weet dat er mensen zijn die naar dit verwijzen als naar iets van een smurf. I know some people refer to this a...

For English, scroll down

Ik weet dat er mensen zijn die naar dit verwijzen als naar iets van een smurf.

I know some people refer to this as something coming from a smurf, in a not very nice way.



En eerlijk, ik kan ze wel begrijpen, het ziet er maar een hoopje ongeregeld uit. Maar tijdens het opruimen nam ik dit ook maar weer ter hand: mindless knitting, I love it. Ik stelde vast dat ik een hoop meerderingen vergeten was en besloot toch maar verder te doen. Ik had al voor een kleinere maat gekozen, omdat de weinige projecten op Ravelry het over "groot" hadden. En zondagavond werd het een beetje een marathon om het af te krijgen en dus in de hoop zomerkleren te leggen (eerder dan breistuff).

And honestly, I understand, it looks like a heap of blue and green stuff. These days, I'm sorting my stuff to move out and this mindless knitting, I love it. I realised I had forgotten some of the increases but decided to neglect that fact. I already knitted a smaller size, because the few projects on Ravelry said "big". So Sunday evening it was some kind of a marathon to finish it and to be able to put it in my pile of summer clothes instead of ufo's.



En ik vind het wel ok, het past perfect bij mijn blauwe zomerkleedjes, ik heb er twee in die kleur. Lang leve mijn favoriete kleedjesleverancier! Alleen lukt het me niet om dat op foto vast te leggen (en mijn haar was nog nat van de douche), dus je zal me gewoon moeten geloven. Het voelt wat sponzig en synthetisch, maar als kind droeg ik toch ook sponzen broekjes? Ik heb maar 2,5 bol nodig gehad en dus heb ik er nog 7,5 over, enige ideeën? Ravelry is niet meteen een bron van inspiratie en de liefhebbers van Adriafil Fruit zijn ook niet meteen dikgezaaid. Het zou ook niet langer beschikbaar zijn, vreemd deze bollen werden pas in juli gekocht in de Veritas.

And I think it's kinda ok, it goes well with my blue summerdress, I have two of them in that same colour, thanks to my favourite shop for dresses. But it's hard to have a decent picture, so you'll have to take my word for it. It feels kinda spunzy and synthetic, but hey, I was wearing spunzy as a kid, no? I only needed 2,5 skein for this project, so that leaves me another 7,5 any ideas? Ravelry is not really a source of inspiration on this one and the fans of this Adriafil Fruit are not really numerous. It is marked to be discontinued, strange, I bought this in summer sales this year at Veritas.

You Might Also Like

0 reacties