Op de vlucht

Ik kan het niet goed omschrijven. Ik kan het ook niet plaatsen. Maar ik ben bezig. Ik moet bezig blijven. Thuis zitten is niks voor mij, bui...

Ik kan het niet goed omschrijven. Ik kan het ook niet plaatsen. Maar ik ben bezig. Ik moet bezig blijven. Thuis zitten is niks voor mij, buitenkomen ook niet. Ik loop van hier naar daar, maar ik vergeet waarom. Ik moet nog dringend iets doen, maar ben alweer vergeten waarom en al zeker wat. Het werk wil niet mee, maar het raakt me niet. Mijn gedachten draaien in de knoop en ik wil geen mensen zien, maar ik kan ook niet alleen zijn. Ik hoor maar de helft van wat men zegt en uiteindelijk moet ik het wel vragen. Ik ben kort in mijn reacties en ik weet niet hoe het komt. Ik verdwaal in mijn leven, ik verdwaal in mijn hoofd. Ik ben moe en ik kan niet slapen. Ik heb honger en ik heb geen zin om te eten. Ik kan met moeite bedenken wat nu een lekkere maaltijd zou zijn. Ik heb zin in leuke kleuren en ik kies iets zwart uit de kast. Ik heb het koud en ik heb het warm. Ik wil alleen op stap maar ik weet niet wat ik ga doen. Ik wil hem zien en ik wil hem niet zien. Ik wil weekend en ik wil week. Ik heb tijd nodig en ik heb tijd te kort. Ik wil een kleedje aan en ik kies een veilige jeans. Ik wil er goed uitzien, maar mijn haren moeten gewassen worden. Ik vind geen schoenen die passen en deze van vorig jaar veroorzaken nu blaren. Ik wil lachen, ik wil huilen,...

You Might Also Like

0 reacties