Zie je wel

Er zijn twee afspraken in huis: de wol moet binnen de twee ikea-bakken blijven en ik berg die ook best op als ik aan het breien ben. Onze ku...

Er zijn twee afspraken in huis: de wol moet binnen de twee ikea-bakken blijven en ik berg die ook best op als ik aan het breien ben. Onze kuisvrouw had een opmerking gemaakt dat de voorraad boven wel iets had van een professionele breier, dus besloot ik op te ruimen, alles in de bak te deponeren, te sorteren,... En ja, ik heb meer wol dan in de ikea-bak kan.



Bijna allemaal gekocht in solden en met een patroon in gedachten, alleen de tijd. Neem nu de roodzwarte wol aan de linkerkant, dit wordt een wintertrui voor mijn liefste. Ergens in het najaar zet ik het wel op. De gespikkelde wol had ik eerst gekocht maar heeft hij afgewezen, wegens te vrouwelijk. Dus eigenlijk is het zijn schuld dat ik nu (nog) geen project voor die wol heb. De grijze wol wordt een trui voor mij, ik had een boekje met dit garen gekocht, maar het model is met twee lagen wat ik maar raar vind, nu heb ik wel al een alternatief gevonden. Maar voorlopig geen wintertruien, ook al is het best nog koud.

You Might Also Like

1 reacties

  1. ik draag nu mijn Plissé - ben blij dat ik nog een (dunne) wintertrui heb. Maar nu nog een wintertrui beginnen breien ga ik ook niet doen hoor. Ik wissel af tussen Laminaria ,een zomertrui (in katoen)en een sjaal in Noro overschotjes...

    BeantwoordenVerwijderen