Moeilijk/Tough one

For English, scroll down Het heeft een tijdje geduurd voor ik dit truitje weer vastpakte. Het weer was er niet echt naar en ik moest rekene...

For English, scroll down

Het heeft een tijdje geduurd voor ik dit truitje weer vastpakte. Het weer was er niet echt naar en ik moest rekenen, wanneer ik de boord kon beginnen. En ja, ik had het op een draad kunnen zetten, maar ik ben ook een beetje lui.

It took me some time before I took up this t-shirt again. Winter had returned and I had to do the math to start the edge. Of course, I could have put everything on a thread and tried it on, but I'm a bit lazy, I guess.



Gisteren heb ik het dan gewaagd, ik ben de boord begonnen. Ben opnieuw begonnen om een paar extra rijen te breien en zo ergens na middernacht kon ik het aan. Op mijn jeans leek het nog ok, de décolleté vind ik best geslaagd, de achterkant is lang genoeg, alleen de voorkant was aan de korte kant.

Yesterday I finally did it, I ripped a bit back to knit some extra rows and finally after midnight I could try it on. With my jeans it looked ok. The bust is great, the back is long enough, but the front is on the short side.



Vanmorgen nam ik dan de foto's terwijl mijn ma belde, een massa foto's met alle mogelijke grimassen. Ik moet dringend naar de kapper als je het mij vraagt.

This morning I took the pictures while my mother called, a lot of pictures with a lot of faces. I should definitely go see a hairdresser soon.



Maar het is wel duidelijk, het is best draagbaar. Omwille van de lengte aan de voorkant zou ik er altijd een topje onder moeten doen, misschien iets meer bloot dan ik nu aanhad, maar hoeveel keer zou ik het ook effectief dragen? Ik heb er mijn twijfels bij.

But is is obvious, because of the length on the front I would always wear a top under it. Maybe a bit more open at the top, than the one I was wearing, but how many times would I really wear it?



Ik heb al voor de spiegel staan kijken en ik denk dat ik het gevonden heb. Ik ga de tweede bal uithalen, misschien iets meer zelfs. Ik heb er trouwens maar twee gebruikt en ik ga het a-lijn gedeelte gewoon recht, misschien zelfs iets getailleerd breien, dat zou een paar centimeter moeten schelen aan de voorkant, wat denken jullie? Of misschien een paar extra korte rijen aan de voorkant?
So I was looking at the t-shirt in the mirror and I think I've come up with a solution, I rip back until the last skein (I only used two) and I leave the a-line out, I knit just straight or maybe even a bit centered, that should give me some extra centimeters I guess, what do you think? Should I consider some extra short rows on the front?

You Might Also Like

0 reacties