Eerste pakje

My girl thursday is één van de creatieve blogs die ik volg. Ze heeft een zwak voor rommelmarkten en kringwinkels en maakt daar inspirerende...

My girl thursday is één van de creatieve blogs die ik volg. Ze heeft een zwak voor rommelmarkten en kringwinkels en maakt daar inspirerende foto's van. Verder vindt ze ook leuke winkeltjes op etsy, waardoor je hard op je tanden moet gaan bijten of gewoon je gang gaan. Ze organiseerde een grote giveaway in mei met verschillende genereuze blogs. De opdracht was simpel: overal een woordje achterlaten. Het was zo een van die dagen waarvan ik niet goed meer weet hoe ik ze ben doorgekomen. Ik was het eigenlijk al vergeten toen ik een mailtje in mijn box vond. En nu ben ik in blijde verwachting van een hoop pakjes. Ik voel me een beetje schuldig dat ze van over de oceaan komen, zo jaag ik de cadeaugevers serieus op kosten en het milieu, maar toen ik dit pakje van Blushing Pearl (hier voorgesteld door My girl thursday)kon opendoen vergat ik al die bedenkingen een beetje. Heel mooie bierkaartjes met in vier talen hoe je je liefde kan verklaren en hoe je het moet uitspreken. Heel grappig is dat het er ook in het Nederlands bij staat. Dank je Blushing Pearl. Neem zeker een kijkje in haar etsy-shop, ik heb die alvast bij mijn favorieten gezet.



My girl thursday is one of those amazing creative blogs I follow. She likes thriftstores and takes inspiring pictures. She finds the most amazing etsy shops, the ones you just say yummie-yummie. She organised a big give away with a simple mission. I entered when I was surfing the time away after my grandma's passing away. I had almost forgotten all about it when I got the mail. So now I'm eagerly waiting for my gifts :). Yesterday the first one arrived. I feel a little bit guilty because they come from all the other way of the ocean, the generous indie artists have to pay quiet a lot of postage, so is the environment, but when I opened this package from Blushing Pearl (presented by My girl thursday), I forgot about it. Isn't it amazing? Coaster-sets in four languages to express your love. The funny thing is one is in Dutch. Thank you Blushing Pearl. Go look at her etsy-shop, she really has some nice things.

You Might Also Like

0 reacties