Zo voorbij

Een dag verlof is zo voorbij gevlogen. Het was te denken. Rap efkes naar de post, twee pakjes wol ophalen. Schoenen aan de goede zorgen van ...

Een dag verlof is zo voorbij gevlogen. Het was te denken. Rap efkes naar de post, twee pakjes wol ophalen. Schoenen aan de goede zorgen van Roland overlaten, wat tijdschriften oppikken, een persconferentie bijwonen, eens kijken voor wol bij Dumpie (maar niks gevonden), wat naalden en knopen bij de Veritas, een kleedje gaan kiezen en passen (meer later) en ook nog wat naalden van de Kringwinkel.



Ik heb me laten verleiden door Let's knit en The Knitter. Bij de eerste heb ik me natuurlijk laten verleiden door het pochet voor naalden. Maar nu ik het open gedaan heb, heb ik toch ook wel leuke dingen gezien.

You Might Also Like

0 reacties