De kleine mol

For English, scroll down Eerst iets afwerken zei Yarnlot streng in de commentaren. Goed bedoeld en meer dan terecht (en ik ga het dus over ...

For English, scroll down

Eerst iets afwerken zei Yarnlot streng in de commentaren. Goed bedoeld en meer dan terecht (en ik ga het dus over meerdere postjes rekken). Het begon als iets tussendoor: twee bollen Lana Grossa Cinque die spontaan veranderen van kleur. Dankzij de knoop wordt het een warme cowl, lekker warm voor mijn kouwelijke nek (ook met deze lentetemperaturen geen overbodige luxe).



First finish something Yarnlot said in the comments, a bit severe but she is right of course (and I'll put it in a few posts). It started as something in between: two skeins of Lana Grossa Cinque, nice colour changes. Thanks to the button, it turns in to a warm cowl, nice and warm for my neck (even with the spring temperatures no luxury for me).

You Might Also Like

3 reacties

  1. Die mooi gekleurde cowl hing in de Vooruit over een stoel en was mij toen ook al opgevallen! Minder streng zijn dus, wel moeilijk door mijn ingebakken perfectionisme...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, het was volkomen terecht. Projecten moeten afgewerkt worden, zo simpel is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geeft toch voldoening als er weer een project wordt afgewerkt, zeker als hij je zo leuk staat

    BeantwoordenVerwijderen