werkgoesting?

Het is kwart na negen als ik thuis kom van het werk. Gisteren was het vroeger, acht uur ofzo en ik had daarvoor inkopen gedaan, een mens moe...

Het is kwart na negen als ik thuis kom van het werk. Gisteren was het vroeger, acht uur ofzo en ik had daarvoor inkopen gedaan, een mens moet eten natuurlijk en met de uithuizigheid van mijn lief moet ik daar zelf voor zorgen. En daarna ben ik ingelogd om verder te werken. Gelukkig hadden de dienstencheques voor een schoon huis gezorgd. Ja, ik ben vanmorgen wat later op het werk aangekomen, ik moet ook slapen, niet voor mijn schoonheid, daarvoor was het te kort, maar voor mijn hersenen. Ik nam de trein 8.24, las de documenten en ordende mijn gedachten in een schriftje. Tegen de middag, na de afspraken met de collega's lukte het mijn notities uit te typen. En ja, het zou helpen als ik niet elke dag 11 km zou moeten fietsen als ik naar Brussel ga, maar uiteindelijk is het behalve wat tv en vooral mijn ipod de enige ontspanning die me gegund was. De deadline is gehaald, zeg nu nog dat we hem saboteren...

You Might Also Like

0 reacties