Obsessief zoekgedrag

Er zijn van die dagen dat ik niet kan breien, ik moet en zal eerst een nieuw patroon of wol vinden. En dan kan het mij niet schelen dat er n...

Er zijn van die dagen dat ik niet kan breien, ik moet en zal eerst een nieuw patroon of wol vinden. En dan kan het mij niet schelen dat er nog een hoop dingen op naalden staan, ik heb de rust nodig van te weten dat ik nog dingen kan maken. Voor wie het gevoel niet kent, het spijt me, ik denk dat ik soms geobsedeerd ben.

En dan begint het eindeloze spelletje: ik vind een patroon, ik zoek in mijn wolvoorraad, en dan op naar het volgende want ik vind geen passende wol en nieuwe wol kopen is momenteel abolutely not done. Er ligt er genoeg in huis om een passende combinatie te vinden. Maar het is tricky want sommige wol is "gereserveerd" voor een patroon, alleen heb ik nog geen tijd gehad. En eigenlijk wil ik eerst iets anders.

There are those days I can not knit, I must and will find a new pattern to knit or yarn. I frankly don't care I have other projects on the needles, I need the peace of mind,I will be able to find something I would love to knit. Yes, I know I'm obsessed, from time to time.

And then the game begins: I find a pattern, look into my stash, onto the next because there is no yarn that screams "use me" and buying new yarn is out of the question. There should be enough in my stash to find a winning combination. But it's tricky, because some yarn is reserved for a pattern, only I didn't find the time yet. And most of all I want something else, just for now.

You Might Also Like

1 reacties