Icy swirl hat

Het beloofde koud te worden in Berlijn, iedereen had ons gewaarschuwd en het was er inderdaad een paar graden kouder. En natuurlijk liepen w...

Het beloofde koud te worden in Berlijn, iedereen had ons gewaarschuwd en het was er inderdaad een paar graden kouder. En natuurlijk liepen we langer buiten dan op een doordeweekse dag. Ik kon mijn lief overtuigen om de laatste rijen in de trein naar de luchthaven te breien, af te kanten en dan de breinaalden in de valies om geen problemen aan de controle te hebben.



Berlin announced to be cold, everyone had warned us and they were right, it was some degrees colder than in Belgium. Of course we were more outdoors dan on a regular day. So I could convince my love to finish the knitting in the train to the airport, to cast off and to put them away in the suitcase to avoid problems at the control.



Sowieso werd ik weer uit de rij gehaald, in Zaventem heb ik altijd prijs lijkt het wel. De muts was warm, een beetje raar volgens mijn vriend. Met de dunnere wol en de stekenverhouding was het even zoeken. De gaatjes in de boord zijn niet perfect halverwege terecht gekomen en de rijen lopen ook niet door, op één na. Maar de muts zit wel goed, al zeg ik het zelf.



Anyhow, I had to leave the row to be searched. Brussels Airport, I always win. The hat is warm, a bit strange according to my love. The yarn was not so thick, gauge was somewhat off, so it was a bit of a search. The yarnovers in the final row aren't quite in the middle and not in the rows. But the hat is ok, if I say so myself

You Might Also Like

1 reacties

  1. Hey Patricia,

    Muts ziet er leuk uit. En blijkbaar was Berlijn ook heel leuk. En wat controles betreft, troost u, ik ben ook meestal de "pineut".
    Groetjes,
    Sybille (ex-cursiste breiles Gent)

    BeantwoordenVerwijderen