Stelen is niet netjes

Zondag zag ik tijdens onze tocht door de stad ook een leuk winkeltje waar gebreide slofjes voor baby's verkocht werden, nogal gelijkend ...

Zondag zag ik tijdens onze tocht door de stad ook een leuk winkeltje waar gebreide slofjes voor baby's verkocht werden, nogal gelijkend op deze van Saartje. Wat mij betreft zijn het gewoon de zelfde, en dat vind ik vies. Het patroon wordt gratis ter beschikking gesteld maar wel voor privé gebruik, die gaan verkopen voor 17,90 euro is een andere zaak. De mijne vond ik trouwens mooier, en zolang duurt het niet om er een paar te maken. Ik heb een nieuwe lading klaar, mijn broertje wordt één dezer dagen papa en ik gok op een meisje. De bolletjes katoen heb ik in de solden, telkens 1,25 euro, de knoopjes bij Veritas, dus wat aan de dure kant (vergeleken met het kraam bij Sint-Jacobs) misschien maar laten we zeggen ook een euro en nog wat tijd (een uurtje of twee?). Maar voor minder dan 5 euro maak ik dus gemakkelijk twee paar... en heb ik nog meer dan voldoende katoen voor plan B.



Annelyse kan ongetwijfeld getuigen dat het supersimpel is en samen duimen we dat Lien ook de sprong waagt.

You Might Also Like

0 reacties