Me & him

Het weekend was er eentje om snel te vergeten, ik voelde me misselijk maar niet ziek genoeg om in bed te blijven. Met mijn lief rond mij wis...

Het weekend was er eentje om snel te vergeten, ik voelde me misselijk maar niet ziek genoeg om in bed te blijven. Met mijn lief rond mij wist ik ook dat er geen compassie in de lucht hing. 's Avonds kwam er volk eten en ik belde in een impuls dus maar naar de kapper, kon ik me misschien iets beter voelen. Hij verplichtte me om mee te gaan en zo zaten we samen in de kappersstoel. De kapper die mij knipte vond het een goede deal: "dus jij mag iets zeggen over zijn haar, en hij niet over het jouwe?". Nee, jij mag knippen en deze keer ben ik wat teleurgesteld met dit rattenkopje. Ach, het zal wel groeien zeker

You Might Also Like

0 reacties