het pakje

Voor ik het wist ging het pakje, zeg maar het pak van het postorderbedrijf tegen de grond. Een auto die aan de verkeerslichten rechts wil in...

Voor ik het wist ging het pakje, zeg maar het pak van het postorderbedrijf tegen de grond. Een auto die aan de verkeerslichten rechts wil inslaan en mij op de fiets niet gezien heeft. Ik had de reflex om mee rechts te draaien, niemand werd geraakt maar het pak schoot uit mijn handen, maar ook daar een panterreflex. Ik had het al opgeraapt voor de chauffeur uit zijn auto was gestapt en vooral voor er nog een auto insloeg. Thuis toen het trillen op mijn benen wat bedwongen was, was het tijd voor de rode jas. Bij het voelen was het al duidelijk, dit is geen wintervest, te dun, passen had geen zin beweerde mijn lief maar ik kon het niet laten. Het model is fantastisch en dat ga ik dus zoeken, maar dan 2 cm dikker, ook al volgens mijn lief. De andere pakjes liet ik even wat ze waren en zo ontdekte ik deze morgen nog slaapdronken dat er nog twee jurkjes in zaten. Twee maal prijs, bloemetjes in herfstkleuren en een zwarte versie. Ideaal als instant happiness... Mijn lief haalde zijn schouders op bij zoveel ochtendlijke vreugde, het was immers nog vroeg en donker.

You Might Also Like

0 reacties