Vanmorgen in het nieuws

De minister van Cultuur Joke Schauvliege zal een werkgroep samenstellen om de geluidshinder op festivals als Pukkelpop te laten onderzoeken....

De minister van Cultuur Joke Schauvliege zal een werkgroep samenstellen om de geluidshinder op festivals als Pukkelpop te laten onderzoeken. De wetgeving is niet langer aangepast, de meetapparatuur kan ook de lagere tonen meten en hoewel ik het wel een goed idee vind en ik het eigenlijk erg vind dat je oordopjes zou moeten dragen tijdens een optreden, was mijn eerste reactie: Geluidshinder? Muziek noemen ze dat.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Lijkt me zo'n aanwinst voor de sector he, die Schauvliege... Zucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag altijd oordopjes als ik naar een festival ga. Ik snap niet hoe andere mensen het uithouden zonder, zo vlak bij het podium.

    BeantwoordenVerwijderen