Hanne

Pukkelpop zit er aan te komen en we hebben nog geen programma... HELP! Het artikel over de Gentse groepen voor Gentblogt is klaar voor de p...

Pukkelpop zit er aan te komen en we hebben nog geen programma... HELP! Het artikel over de Gentse groepen voor Gentblogt is klaar voor de persen, maar wat we zelf gaan zien is nog wat afwachten. Er zijn een paar zekerheden: Faith No More om maar een open deur in te trappen, Tortoise (voor 't lief) en Hanne voor mij. Haar nieuwe cd is anders, braver dacht ik omdat er minder geluidjes in zitten, maar na een paar keer beluisteren is dat toch een beetje te kort door de bocht. Ze slaat een interessante nieuwe weg in, ik ben benieuwd naar haar optreden.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Hallo,

    u heeft net een berichtje op mijn blog geplaatst. Ik kan u emailadres niet direct vinden vandaar deze commentaar. Ik heb er even over nagedacht om BC garn te nemen maar uiteindelijk heb ik gekozen om het hele gamma La Droguerie te nemen. Ik ga dit seizoen beginnen met het hele kleurengamma van alpaga, baby alpaga, surnaturelle, récup', kid mohair, plumette, kaleïdo en cashmere. Allemaal van La Droguerie, ik denk dat mijn winkel al meer dan gevuld zal zijn.

    Misschien tot binnenkort,
    groetjes
    Julie

    BeantwoordenVerwijderen