op het web

Ik kan daar zo wel een beetje uitleg gaan staan geven op een doebeurs , er zijn toch ook dingen die ik niet kan of niet durf, internetdingen...

Ik kan daar zo wel een beetje uitleg gaan staan geven op een doebeurs, er zijn toch ook dingen die ik niet kan of niet durf, internetdingen dan. Chateaubrys heeft kou-e-bayvrees en toen ik het las was ik een beetje opgelucht. Ik had het ook toegegeven op de doebeurs aan Michel maar die heeft alles al wel gedaan.

En nu heb ik me dan toch laten gaan, ik was aan het rondsurfen en kwam op DaWanda en ik vond er deze leuke knoopjes, handgemaakt en niet zo heel duur, zeker omdat er geen verzendingskosten bijkomen. Dus ik heb me laten gaan, de paypal die ik ooit aanschafte voor betalende enquêtes te doen en tot nog toe nog niet gebruikt had wat aangespijsd (wie heeft een kredietkaart nodig?) en ze zouden al onderweg moeten zijn.

Retro ~ fabric covered buttons - Buttons - DaWanda

You Might Also Like

4 reacties

  1. Dat ik tot op heden nog steeds ebaymaagd ben, heeft vooral te maken met het kapitaal van de anderen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan geld uitgeven toch snel gaan.. Wel mooie knopen!

    BeantwoordenVerwijderen