Heb je je gsm bij?

En mijn sleutels? En geld? Wat een gedoe…Hij vertrekt regelmatig eens naar het buitenland en nu ik er zelf eens tussenuit knijp is hij overb...

En mijn sleutels? En geld? Wat een gedoe…Hij vertrekt regelmatig eens naar het buitenland en nu ik er zelf eens tussenuit knijp is hij overbezorgd. Ik moet maandag voor het werk op een workshop in Stockholm zijn, ik ben er nog nooit geweest en als ik het programma goed bekeek bleek ik te logeren in het hotel waar de workshop is. Ik zou dus niks van de stad gezien hebben. Maar wel de ideale gelegenheid om er een paar dagen extra aan te breien, op voorhand. Omdat zijn verlof minutieus uitgekiend is, kan hij niet mee. Dus ga ik twee dagen alleen op verkenning. Ik zoek straks nog een plannetje of zo, ik heb een aantal adresjes van wolwinkels en ik heb mijn vertrouwde botjes op tijd van bij Roland terug, klaar om te stappen.

Het weer belooft niet veel goeds: 55% kans op regen maar met een muts en paraplu moet het wel lukken en anders ga ik gewoon mensen kijken vanachter een koffie...

You Might Also Like

3 reacties

  1. Veel plezier ginder, lijkt me een leuke stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kan ook op bezoek gaan bij de sthmlknitters, als je er op dinsdag nog bent...
    http://sthlmknitters.blogdrive.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stockholm is een fantastische stad: water, authenticiteit en een gigantisch hip-gehalte, wat moet ge meer hebben? Ga zeker eens een cocktailtje drinken bij Berns!
    http://www.berns.se/en

    BeantwoordenVerwijderen