En ze rijden met volvo's

In elk geval minder dan ik verwacht had. Stockholm is een leuke stad, ook om er twee dagen rond te lopen. Op elke hoek wordt de naam en de n...

In elk geval minder dan ik verwacht had. Stockholm is een leuke stad, ook om er twee dagen rond te lopen. Op elke hoek wordt de naam en de nummers aangeduid. Een mens kan gewoon niet verloren lopen. Iedereen was ook super vriendelijk. Zelfs toen het hotel mijn kaart niet bleek te aanvaarden, al stond het op de site waar ik boekte, en ik nog niet de werking van de geldautomaat ontraadseld had. Dus eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik hulp heb gekregen van de man die de geldautomaat schoonmaakt, 's morgens op een zaterdag om acht uur als de stad nog moest ontwaken. Ik was al een tijd wakker, volop zon om vijf uur en het mocht niet baten. Ik was wakker en wou de stad in.

You Might Also Like

0 reacties