Opnieuw aan de slag

Ravelry-users, scroll down for English Het heeft een tijdje geduurd, breien met schaafwonden is niet direct een pretje en ik had ook nogal w...

Ravelry-users, scroll down for English

Het heeft een tijdje geduurd, breien met schaafwonden is niet direct een pretje en ik had ook nogal wat leesvoer voor het werk op de trein. Ik koos voor Camden, een patroon van de herfst Knitty en grijze wol. Niet echt de vrolijke pastelkleurtjes en lentepatronen die je momenteel bij breiers tegen komt. Ik zie wel hoe ver ik geraak.



It took me some time, knitting wasn't easy after my accident and I had a lot to read for work on the train. I chose Camden, a pattern from the Knitty fall and grey yarn. Not quite the spring patterns and colours you see at the blogs of other knitters. But I've been postponing this for so long.

You Might Also Like

6 reacties

  1. Niet naar de anderen kijken, anders laat je steken vallen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't is toch nog koud genoeg voor een wintertrui... en met die aparte mouwen zie je toch een streepje bloot/een beetje lente

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dominique, net wat ik dacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi met die afritsbare mouwen. Raglanmouwen bovendien. Ik wil beginnen aan een trui met raglanmouwen, maar ben bang dat het moeilijk zal zijn om ze behoorlijk in te naaien. Heb jij ervaring met raglanmouwen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kan nog heel lang fris blijven en komt hij vast nog van pas en anders mouwen afritsen en je bent nog seizoens gekleed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Caro, nog nooit gedaan. Het komt pas in het einde van het jaar aan bod in de breiklas, maar ik heb alvast een hulplijn die ik kan inschakelen.

    BeantwoordenVerwijderen