Zachtjes

Het woord staat niet in het woordenboek van ons kattenbeest. Mijn schoonma mocht het op kerstdag aan de lijve ondervinden. Ze ging ze wel ee...

Het woord staat niet in het woordenboek van ons kattenbeest. Mijn schoonma mocht het op kerstdag aan de lijve ondervinden. Ze ging ze wel eens manieren leren, het zou bij haar geen waar zijn dat ze aan de zetels krabt.



Een bloedende hand was het gevolg. Nee, als ze zich op haar achterpoten zet, en wat begint te zwaaien met haar pootjes begin je beter niet te discussiëren. De grootste ravage aan mijn zetel is trouwens van voor de verhuis, toen ze bij mij kwam logeren. Ik had te laat gezien dat ze een alternatieve krabpaal gevonden had. Maar ook nu durft ze nog wel eens zich uitrekken tegen de zetel. Meestal wordt het meteen bestraft met mosterdgas een spuitbus waar mosterdzaad in zit en die haar op een afstand zou moeten houden.

Haar favoriet zijn echter mijn kousen. Panty's houden het met moeite een uurtje vol. Het bewijs? Mijn groene streepjes kouzen al bij de eerste keer dat ik ze aanhad heeft ze mij aangevallen, gelukkig kan ik die nog enigszins repareren, maar het blijft een beetje triestig.


en toch zou je denken dat ze zo braaf is, niet?

You Might Also Like

1 reacties

  1. Hai Patricia,
    Allereerst natuurlijk een fijn 2009 toegewenst! :)
    Grr. Was ik dus lekker bezig tasjes te vilten waaronder jou versie 2 van Petrol Dot(hihi!), kom ik er na lang twijfelen en vergelijken achter dat Petrol Dot op de foto in de webshop blauwer is dan zoals hij nu voor me ligt...dus bij deze vraag ik me even af of ik de groenere variant naar je op kan sturen of dat je liever een ander tasje wilt?

    Ik hoor het wel van je!
    groetjes, Naomi

    BeantwoordenVerwijderen