Recessionista's? OMG

Nee, mij ga je geen slecht woord horen zeggen over Henk en Bert, hun programma Zonde van de Zendtijd . Ik vond de grap met de wibra-sjalen ...

Nee, mij ga je geen slecht woord horen zeggen over Henk en Bert, hun programma Zonde van de Zendtijd. Ik vond de grap met de wibra-sjalen wel geslaag, maar om Saartje nu te bombarderen tot recessionista? De nieuwe trend? Wel, ik zou haar wel eens zien fietsen naar haar werk in die outfit, of opdienen of...

Breien, naaien, allemaal tips tegen de recessie? Laat me niet lachen, ja , je kunt wel eens een koopje doen, maar begin zeker niet je uren te tellen. Laat het nu voor ééns en voor altijd duidelijk zijn: ik brei omdat ik dat graag doe. Net zoals een ander boeken leest of een instrument speelt. Dat hoeft toch ook niet op te brengen?

You Might Also Like

0 reacties