Next

For Ravelry-users, scroll down Een project is afgewerkt, tijd voor een nieuw? Ja, maar als ik nu gewoon die mouwen uitreken? Ja maar, kan ik...

For Ravelry-users, scroll down

Een project is afgewerkt, tijd voor een nieuw? Ja, maar als ik nu gewoon die mouwen uitreken? Ja maar, kan ik dat wel doen, ik ben een beetje moe, het is al laat? Misschien moet ik die nieuwe pull beginnen? Ah nee, ik heb dikkere breinaalden nodig. Of waar zit die nummer 7? Ik zou toch al kunnen beginnen... Maar twee bollen, wordt dat niet wat veel op de trein? Zou ik geen sjaal beginnen? Waar had ik ook al weer gelezen dat een sjaal "comfort on needles" is? Maar welk patroon? Oh, der liggen er hier toch een paar? En met welke wol? Goh, in die doos zaten er toch een paar bollen die je besteld hebt omdat ze zo goedkoop waren en je dan geen leveringskosten moest betalen? En eigenlijk weet je toch niet wat je ermee gaat doen? En voor een sjaal zal dat wel lukken. Kijk naar dat lichtgrijze truitje hoe ver je daar mee met één bol kon breien. Misschien moet ik toch iets anders ermee doen? Maar nee, een sjaal is leuk.... En zo ben ik er aan begonnen, een nieuwe sjaal in donker kaki en met dit patroon: Midori van Spilly Jane. En als je denkt dat ik overdrijf, lees dan maar bij Canary Knits: ik ben niet alleen, ik ben gewoon aan het mood knitting, ha!

One project finished, the best excuse to start a new one. Yes, but what if I'll finish the sleeves? I still have to calculate, I'm a bit tired, maybe not tonight. Maybe I could start that new sweater, with the yarn on sales? Oh no, I need bigger needles, yes but you could start with 7, if you just finds them. Yes, but two skeins on the train, isn't that a bit too much. Maybe I should start a scarf, where did I read a scarf is like comfort on needles? But what pattern? Oh, but you've already printed some, no. Yes, but what yarn? There are still some skeins from the box in a colour you ordered because it was cheap and with some extra yarn you didn't have to pay the delivery cost. Otherwise what will you do with them, and you know you can knit a lot with them, remember the light grey? Ok, a scarf. So I started a new scarf in dark green: Midori from Spilly Jane. And in case you think I overreact: Canary Knits says I'm just mood knitting, and I'm not alone, ha!

You Might Also Like

0 reacties