wijvenfilms

Veel meer dan films op wijftv is er momenteel niet te zien op tv, het is een vaststelling. Net nu ik me voorgenomen had van wat meer thuis t...

Veel meer dan films op wijftv is er momenteel niet te zien op tv, het is een vaststelling. Net nu ik me voorgenomen had van wat meer thuis te blijven 's avonds na een hele week uithuizig zijn vorige week. Ja, als de kat van huis is,... dan dans ik niet, maar pik ik wel brokjes cultuur mee. Gisteren keek ik dus met een half oog naar Bridget jones vanachter mijn pc (planning voor Het Project) na een keer of vijf weet ik wel welke scènes me nog steeds kunnen doen zwijmelen en bij welke ik liever niet kijk. Eigenlijk is dat een heel onvriendelijke film voor single vrouwen, en de romantiek is er van dertien in een dozijn, maar de muziek en Collin maken veel goed. Vanavond Pride & Prejudice, ideaal om mijn strijkmand eens aan te vallen?

You Might Also Like

0 reacties