de glorie van de macht

In mijn job zit ik wel eens midden in de actualiteit of wordt actualiteit gecreërd. De waarheid achter de krantenberichten kan dan wel eens ...

In mijn job zit ik wel eens midden in de actualiteit of wordt actualiteit gecreërd. De waarheid achter de krantenberichten kan dan wel eens ontnuchterend zijn, het akkoord eerder een faits-divers, de impasse eerder een misverstand en soms lopen alle scenario's door elkaar en is de logica zoek. Hoe dichter je komt bij de beslissingsnemers, hoe meer ontgoocheld je kan worden. Mannen die onder elkaar grapjes maken waar bouwvakkers rood van zouden worden, mannen die met hun blackberry spelen wanneer ze zelf niet aan het woord zijn, mannen die zelfs de moeite niet doen om hun gsm af te zetten, mannen die te laat toekomen op de vergadering en voor het einde al luidruchtig vertrekken... Om de één of andere reden heb ik vrouwen hier nog niet echt op kunnen betrappen. Ze doen ten minste nog alsof ze luisteren.

You Might Also Like

0 reacties