Dat deed deugd!

Vrijdag had ik een plan: werken tot vier uur, de trein op naar de luchthaven, lief ophalen en dan richting Ardennen. Ik installeer me aan de...

Vrijdag had ik een plan: werken tot vier uur, de trein op naar de luchthaven, lief ophalen en dan richting Ardennen. Ik installeer me aan de koffiebar met zicht op de uitgang en een te dure koffie. Mensen kijken. De vlucht heeft vertraging, niks aan te doen. Ik denk aan een mail die ik moest sturen en nog niet gedaan heb en haal maar meteen mijn laptop boven, ik kan niet op het internet, behalve de diensten van de luchthaven, waardoor ik zelfs niet eens naar het bord moet lopen om te zien dat de vlucht geland is. Mijn gsm rinkelt. Ze had van haar medewerker gehoord dat ik de nota nog die middag ging doorsturen en wou weten of dat gelukt was. Ja, maar ik heb haar niet in de mail gezet (na opmerkingen van mijn grote baas dat ik dat niet mocht doen en mijn mailverkeer met haar medewerker regelen, mag zij dan wel op mijn privé-gsm bellen?) Of ik dit weekend online kon gaan en haar ook de nota versturen? Sorry, maar ik zit hier op de luchthaven en straks vertrekken we op weekend, dus nee, ik ga niet online zijn dit weekend. Oh, waw... Tja, dan zou ze wel een andere oplossing zoeken. Het was pas toen ik het gezegd had, dat ik besefte hoe het klonk. Maar foert zeg, het was ook weekend voor mij.

You Might Also Like

0 reacties