B&B: laatste les

For English scroll down Maandagavond was het zover, de laatste les. Het examen hadden we al een tijdje geleden gedaan, dus was het tijd om a...

For English scroll down
Maandagavond was het zover, de laatste les. Het examen hadden we al een tijdje geleden gedaan, dus was het tijd om aan de vakantie te denken. Bij sommigen leverde dat bijna een angstaanval op. "Wat moet ik dan al die tijd doen?" Dus werden nog vlug een aantal patroons en steken uitgewisseld. "Kan je de steken voor de mouwen uitrekenen? En hoe doe ik dat dan voor de hals?" Ik moest stiekem lachen, bij mijn pull heb ik het zelf uitgerekend en hoewel die misschien iets te ruim zit ben ik toch tevreden met het resultaat, ik heb in elk geval geen angstaanval meer bij de gedachte dat ik het zelf moet doen. Ideeën in overvloed en dan is er ook nog "dat rood geval" zoals mijn lief de secret of the stole ii omschrijft. Even rondsurfen op Ravelry staat garant voor een boost aan ideeën, zoals deze pull of dit kleedje, gelukkig heb ik (nog) geen dochtertje. En dan organiseert Wolhemel ook nog een Meebreideken, leuk, leuk, leuk... Is het ooit te warm om te breien?

Monday evening we had our last knitting class before the holidays. Some were full of plans, others were a little in panic. What to do with all that time? Knitting of course, but how to calculate the neck or sleeves? I won't panic, I've already done it for my sweater, maybe a bit big, but okay. Of course I will try to finish that red thing as my boyfriend describes the secret of the stole ii and there are all the temptations on Ravelry. This pull or that little dress, luckily I don't have a daughter (yet). And then there is also the blanket from Wolhemel. Can it be too hot to knit at all? Seems like I need a lot of spare time...

You Might Also Like

1 reacties