[wijvenweek] Ondertussen bij het diner

"Als je zo een hele dag naar stubru luistert weet je wel meer wat er gaan de is in de wereld", mijn lief aan het woord. "Ah j...

"Als je zo een hele dag naar stubru luistert weet je wel meer wat er gaan de is in de wereld", mijn lief aan het woord.
"Ah ja?" moedig ik hem aan.
"Ja, blijkbaar is er daar een presentator – ik ben zijn naam efkes kwijt - die de blog van een meisje…."
"maar een wijvenblog heeft genoemd," vul ik aan.
"Nee, hij heeft het een wijvenblog genoemd, de maar heeft hij niet gebruikt," (solidariteit onder de jongens) "maar hij heeft wel zijn excuses aangeboden…"
"En dat is de reden waarom er nu een wijvenweek is, want dat meisje is Lilith en i. ken je natuurlijk wel? Dankzij haar hebben we al heel de tijd van die gele tulpen kunnen genieten."
"En gisteren ging het over de boetiekskes en vandaag over de mannen. Dus wat heb je over mij geschreven?"
"Euch, niks."
"Het ging toch over mannen?"
"Ja, maar ik heb niet over jou geschreven."
"Ach zo", zegt hij met enige teleurstelling (of verbeeld ik me dat maar.)

Mijn lief en blogs, het is niet altijd een goede combinatie, tenzij iemand de playlist van The Cure online zet en daardoor mij gelijk geeft dat ze Lullaby hebben gespeeld (en dat dat diezelfde madam van de breiwol op het Gentblogt feestje is, die me naar de kringwinkel heeft gestuurd en les geeft in een school in zijn woonplaats…)

You Might Also Like

3 reacties

  1. Natuurlijk hebben ze Lullaby gespeeld!

    Zie: http://www.proximusgoformusic.be/nl/item.php?text_id=214736.

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lullaby is mijn alltime favorite (toch min of meer, er zijn eigenlijk wel meer Curenummers waarvan ik absolute fan ben), dus ja, ik ben er 100% zeker van dat ze het gespeeld hebben :-p

    BeantwoordenVerwijderen