Nieuw bij waterstone

Vorige week dreef mijn nieuwsgierigheid me naar Waterstone's, een ideale manier om een lunchpauze door te komen, maar niet goedkoop. Mij...

Vorige week dreef mijn nieuwsgierigheid me naar Waterstone's, een ideale manier om een lunchpauze door te komen, maar niet goedkoop. Mijn nieuwe aanwinst: Prayer for Owen Meany van Irving (voor de bib-lezersgroep), Then we came to the end, van Joshua Ferris, een comedy debut of the year volgens the Sunday times over collega's en Two caravans van Marina Lewycka, waarvan A short history of tractors in Oekraine, me menig lachjes bezorgd heeft. Het laatste boek wil ik meteen ook aanprijzen aan Jos, Anna, Guy en Phara voor de vijf-jarige Uitgelezen. Stemmen, zou ik zeggen.

en nu hebben ze er ook een klantenkaart, het voordeel is dat je geen punten moet sparen tot x aantal voor je gebruik kunt maken van je korting, maar al direct bij de volgende keer mag er één euro en nog iets af van het bedrag. Nu nog lezen...

You Might Also Like

0 reacties