Timing

Alles loopt deze week samen: - belangrijke nota's die afgewerkt moeten worden, - vergaderingen, - de rush van de voorbereiding voor de l...

Alles loopt deze week samen:
- belangrijke nota's die afgewerkt moeten worden,
- vergaderingen,
- de rush van de voorbereiding voor de levering van de keuken,
- een krolse kat,
- een verstopte neus,
- en al de dingen die ik vergeet.

Straks terug naar de primer, maar nu eerst mijn nota afwerken.

Positief is dan weer dat we gisteren, voor de eerste keer dit jaar, naar een optreden zijn geweest. Maäk's spirit, gehoord via Neve op Klara en mijn lief heeft zomaar gezegd: bestel maar, gewoon vertrouwen op mijn smaak. En ik heb hem niet teleurgesteld. Voor het optreden mocht ik nog hun cd afhalen (gewonnen!) en de cd-rom met de rest van de foto's.

You Might Also Like

0 reacties