Schaamteloze reclame

Ik ga eens schaamteloos veel reclame maken voor een fantastische groep: Au revoir Simone . Ze kwamen naar de Gentse feesten op Boomtown, daa...

Ik ga eens schaamteloos veel reclame maken voor een fantastische groep: Au revoir Simone. Ze kwamen naar de Gentse feesten op Boomtown, daarna kwamen the Frames, dus dat kon gewoon geen probleem zijn, ik ging ze zien. Alleen het regende nogal en van Mariakerke op de fiets is niet niets, zeker niet als je iemand uit Aalst overtuigd hebt om mee te gaan. Ik heb ze dus niet gezien en dat is spijtig zoals je hier kan lezen en hier horen. Ik was wel nog op tijd om een cd te kopen en te laten signeren. In mijn enthousiasme (zo'n sympathieke meiden) kocht ik de cd die ik al had, weliswaar in een andere uitvoering. Mijn liefste zag het probleem en sleurde me opnieuw mee naar de stand. Hij legde het probleem uit en ik kreeg prompt een exemplaar van hun andere cd, weliswaar in een licht beschadigd doosje, omdat ze die toch niet kunnen verkopen. Zo ongelooflijk lief!

Het volgende concert in België ga ik alvast niet missen!

You Might Also Like

0 reacties