Service

We hebben in Gent een tijdje zonder post gezeten. Nogal vervelend voor krantenabonnees, maar ook voor stembrieven en dergelijke. Dat ik mijn...

We hebben in Gent een tijdje zonder post gezeten. Nogal vervelend voor krantenabonnees, maar ook voor stembrieven en dergelijke. Dat ik mijn rekeningen niet ontvangen heb laat ik niet aan mijn hart komen. Waar ik me wel zorgen over maakte is het feit dat mijn elektriciteitsleverancier op 1 juni verandert. Niet dat ik er zelf voor gekozen heb, het is gewoon een feit: Citypower verdwijnt. Het is al een heel palaver geweest met verschillende data. Even heb ik nog geprobeerd om zelf een alternatief te vinden, maar door een slechte communicatie zal ik uiteindelijk belanden bij hun zustermaatschappij. Ondertussen moet ik al een aantal maanden geen voorschot meer betalen en dus kijk ik met een beetje schrik naar de eindafrekening uit. Toen bleek dat de staking toch serieus begon te worden heb ik hen dan maar gemaild om vervelende situaties te vermijden. Geen probleem verzekerden ze me, ze hadden nog geen rekening gestuurd. Dat was vorige week.

Deze namiddag kwam een mailtje mijn postdoos binnengedwarreld. Misschien heb ik ook mijn kaartje van Eandis nog niet gekregen? Juist, want voorlopig staat de teller op 1 oproepingsbrief en opnieuw de krant. Dus stellen ze nu - spontaan - voor dat ik mijn meterstand via hen ga doorgeven, allemaal via mail. Kwestie van niet nog meer vertraging op te lopen.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik zat ook bij Citypower, en ons hebben ze raar genoeg al in maart ofzo overgeschakeld naar hun zustermaatschappij. Omdat ik daar niet mee gediend ben, met overschakelingen naar een duurder bedrjf zonder dat ik daar iets aan te zeggen heb, ben ik daar dan weggegaan, en zitten we sinds april bij Essent.
    Wel raar, dat bij ons Citypower in maart al ophield te bestaan en dat ze bij jou doorgaan tot juni? Energiemaatschappijen, ik zal ze nooit helemaal begrijpen denk ik dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Raar dat is het minste dat je kunt zeggen, ik had eerst een brief gekregen dat het in januari zou zijn. Ik wou veranderen maar dat lukte niet binnen de termijn (dankzij Nuon) en dus loopt mijn contract weer met Luminus nu tot december. Om toch nog over te stappen ging ik moeten betalen wegens verbreken van het contract. Moest jij dat dan niet doen?

    BeantwoordenVerwijderen