Zondag = Maeterlinck

Ik wou het stuk Maeterlinck heel graag zien en dankzij Koen werd het een volledig arrangement. Dank je wel! Om 10 uur werden we al op de ko...

Ik wou het stuk Maeterlinck heel graag zien en dankzij Koen werd het een volledig arrangement. Dank je wel!
Om 10 uur werden we al op de koffie verwacht in NTGent, waarna een wandeling volgde met onder andere de kerk van het beruchte/befaamde Sint-Barbaracollege, het Maeterlinck-kabinet in de Veldstraat waar je tijdens de kantooruren kunt aanbellen om een kijkje te nemen (gratis) en de Bank van de Arbeid waar de tentoonstelling van Anna Viebrock (ook al gratis) is. Nadien volgde lunch in de foyer, heel lekker maar een hartig dessertje had er voor een zoetekauw als mezelf best bij gemogen. Na een inleiding volgde dan de uiteindelijke voorstelling, waar de nodige controverse over is. Het was ook niet mijn ding maar ik ben wel blijven zitten, bepaalde stukken kon ik best pruimen, andere vond ik verschrikkelijk. Maar ook dat is theater.

You Might Also Like

1 reacties