Verslavingsgevaar

Ik had er mijn twijfels bij. Pff... Ik had vroeger toch een cd-speler en hoe lang heb ik die effectief meegenomen op de trein? Batterijen da...

Ik had er mijn twijfels bij. Pff... Ik had vroeger toch een cd-speler en hoe lang heb ik die effectief meegenomen op de trein? Batterijen dat dat ding vreette. Ondertussen vergaart het ergens stof. Maar het cadeautje van mijn pa is een serieus gevaar. Dat ding is ongelooflijk verslavend! En ik was er nochtans van overtuigd dat ik 's morgens liever kwetterende vogeltjes hoorde en dat ik niks liever deed dan gesprekken afluisteren op de trein, maar dat is fout gebleken. Zelfs op het werk gaat hij af en toe op, kwestie van kwetterende collega's uit te sluiten of de slaap te bestrijden.

Ik heb me zelf er al op betrapt van mee te zingen, nog niet luidkeels maar lang kan dit ook niet meer duren, vrees ik. Mijn excuses alvast.

Op de trein beluister ik wel eens een podcast van het één of andere radioprogramma dat ik overdag of 's avonds moet missen. Ook Het ergste is voorbij, het jaaroverzicht van radio 1 is al gepasseerd. Toen moest ik toch wel meerdere keren glimlachen en zag ik de meneer tegenover mij vreemd opkijken. Vroeger probeerde ik altijd de titel van het boek te ontcijferen, nu vraag ik me af wat anderen beluisteren.

Nu is er nog één ding dat ik echt heel graag onder de knie zou hebben: last.fm. Ik heb alvast een profiel en nu nog de rest uitzoeken. Ja, sommige mensen zijn echt traag...

You Might Also Like

3 reacties

  1. we kijken alvast uit naar jouw favoriete podcasts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef me eerst maar wat tijd om mijn weg te vinden op dat ding...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. last.fm is echt waar zeer zeer fijn.

    Ik heb u alvast vriend van mij gemaakt. Zodoende is die ietwat zielige "no-butterfly hasn't made any friends yet" toch al weg hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen