M/V shopping

Mailsgewijs kreeg ik een grapje over mannen en vrouwen en hun shoplogica binnen. De opdracht was: je bevindt je voor de deur van het shoppin...

Mailsgewijs kreeg ik een grapje over mannen en vrouwen en hun shoplogica binnen. De opdracht was: je bevindt je voor de deur van het shoppingcenter en je moet een broek kopen. De man loopt rechtstreek naar de winkel en koopt de broek (kostrpijs 50 euro, tijd 12 minuten), de vrouw doet alle winkels voor ze uiteindelijk in de desbetreffende winkel de broek vindt (650 euro uitgegeven in 199 minuten). Zo bont heb ik het nog nooit gemaakt en mijn reactie naar de verstuurder van de grap was dan ook, "ik ben een man." Heel wat van mijn kledij is postordergewijs via internet aangeschaft, het bespaart me de wachtrij aan de paskotjes en dergelijke meer. Krijg ik als reactie: "je hebt zelfs je lief via het internet gevonden". Tja, daar valt weinig aan te ontkennen, maar ondertussen zijn we toch al een jaar samen en daar had hij dan weer niet van terug.

You Might Also Like

2 reacties