storm

Ik zit vandaag thuis, nee, geen verlof, geen ziekte. Gewoon: anders werken bij de Vlaamse overheid. Het was ook te horen op de radio . Natuu...

Ik zit vandaag thuis, nee, geen verlof, geen ziekte. Gewoon: anders werken bij de Vlaamse overheid. Het was ook te horen op de radio. Natuurlijk is het best tof om zo af en toe vanaf de keukentafel te kunnen werken, weg van het geroezemoes van collega's. Maar vandaag kan ik me moeilijk concentreren. Het waait hard en dan hoor ik mijn oude huisje rammelen, kraken, zuchten,... Het wordt toch echt tijd om er iets aan te doen, denk ik dan. Gisteren heb ik wat lukraak mailtjes gestuurd naar architecten, dus dat goede voornemen lijkt al aardig op weg...

Maar eigenlijk heb ik gewoon zin om in bed te kruipen met een boekje. Of op een appartement met zicht op zee bij het raam staan en uitkijken naar die watermassa...

You Might Also Like

0 reacties