Misschien heb ik iets gemist?

Dit berichtje herinnerde me eraan, het is ook tien jaar geleden dat ik de schoolbanken achter me liet en wordt er dan geen reünie georganis...

Dit berichtje herinnerde me eraan, het is ook tien jaar geleden dat ik de schoolbanken achter me liet en wordt er dan geen reünie georganiseerd??? Of is het omdat "mijn" school eigenlijk niet meer bestaat? De meisjesschool had nog geprobeerd om jongens aan te trekken, de schorten mochten we opbergen, maar toch mocht het niet baten. Uiteindelij heeft ze het twintigste millenium niet overleefd en is ze samengesmolten met het college en werd het De Bron. De woordspelletjes laat ik maar achterwege.

Het resultaat van wat klasgenoten-googlen was eigenlijk bedroevend. Ook al omdat ik moeite had om me de familienaam van iedereen te herinneren. Eigenlijk is er weinig uit gekomen dat ik nog niet wist, behalve misschien hier en daar een kindje bij mensen waarvan ik het niet echt verwacht had. Maar al bij al was het een magere vangst, dus laat ik de resultaten maar achterwege. Ik zou het misschien ook niet zo leuk vinden om plots op een lijstje komen te staan. Blijkbaar is tinternet toch niet zo ingeburgerd in West-Vlaanderen...

You Might Also Like

0 reacties